آرامش


زندگی عشق و دیگر هیچ

یاد خدا آرامبخش دل هاست.

 

دلم آرامش می خواهد

در بی دلهره ترین آغوش مردانه دنیا...!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

al
ساعت11:22---21 آبان 1391
سلام وقتي اين عكسا رو ميبينم ياد همسرم كه عاشقش بودم و او عاشق كسي ديگه اي شده بود ميافتم و دلم برخلاف همه نامردياش بهش تنگشده. كجايي عشق اول و آخرمن.دلم بدجوري هواتو كرده نامردبي انصاف.

یاس
ساعت5:00---8 آبان 1391
درلب پنجره ی بی تابی ها
باران دیدگانم
برتن لاغر شیشه می پاشد
وتمام ذرات وجودم
تشنه ی صدای گامهای تو
خیره به راه عبور دل می سپارد
می آیی
می آیی و به زیر خاطره ها و بم فراموشی
به گوشه شکسته قلبم
مضراب می زنی ، به آرامی
آه .....بی دریغ
چشم در راه ،درین بهانه
انگاره یی ، خوش است !!!


I LOVE YOU LOVE ME
ساعت17:48---28 شهريور 1391
من مسئله ای ساده هستم
حل میشوم در آغوش تو!...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 11:7 توسط باران| |


Power By: LoxBlog.Com