برگرد


زندگی عشق و دیگر هیچ

یاد خدا آرامبخش دل هاست.

 

 

جایگاهت اینجاست

میبینی؟؟؟؟؟؟؟؟

شکل یک پنج است ولی وارونه

 

نمیدانم

تنگ است یا نه؟

نمیدانم جا شده ای یا نه؟

اما میدانم وقتی نیستی تنگ میشود و ازارم میدهد

ان وقت باید انقدر گریه کنم تا ارام شود بعد

چشم به در بدوزم تا مطمئن شود

 

بعد از این همه اگر امدی که امدی

اگر نیامدی وای بر من..

دیوانه میشود و به من زور میگوید که:

زنگ بزن صدایش کن برایش گل بفرست

 

بهانه ای جور کن

نمیدانم یک کاری بکن . بعد..

این من هستم که با تو حرف میزنم

تا تو بیایی

نگاه کن!

ببین چقدر اینجا جایت خالی ست

سبز هم نمیشود تا تو نباشی

جایگاهت اینجاست میبینی؟

برگرد...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 12 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 8:34 توسط باران| |


Power By: LoxBlog.Com